2013-10-02

Produktiv dag!

Klockan 7 vaknade jag och Anthony och käkade frukost tillsammans. Han käkade ägg, avocado och rostat bröd och jag käkade havregrynsgröt, hehe. Sedan gjorde vi oss i ordning framför varsitt handfat. Det kändes lite mysigt. Sedan åkte jag på en intervju på Walgreens huvudkonto! Det var lite nervöst, men den här pharmacy district managern var också väldigt trevlig. Han har anställt utländska farmacevter förr och har haft bra erfarenheter av det. Han ställde dock lite tuffa frågor, men jag hoppas jag gav bra svar. Han blev också väldigt positiv överraskad över att jag siktar på att bli pharmacy manager, det är tydligen inte många som vill eller vågar bli det. Så jag hoppas det ger mig pluspoäng...

Sedan åkte jag och tog fingeravtryck för min Internship License Application och slutligen till Board of Pharmacy för att lämna in min application. Puh! Vem sade att jag bara sitter hemma och gör ingenting? Jag önskar att jag kunde ligga och slappa vid poolen, men vem har tid med det?

Såhär såg ingången till Board of Pharmacy - massa betong och lite grönt här och där!

En trött men glad tjej som fått mycket gjort idag!

Har köpt ett fint födelsedagskort till Riccardos systerson som bor i Italien! Skrev till och med på italienska! Hoppas han blir glad! 

No comments: