2013-10-03

Min älskade A!

Nu har jag bott här i precis en månad! Det har hänt hur mycket som helst på denna månad och jag är helt slut. Det är jobbigt att vara så långt bort från familjen och vännerna. Det är blandade känslor, bitterljuvt helt enkelt. Men någon som alltid håller mig positiv och glad är Anthony. Jag är en lyckligt lottad tjej. 

Självklart har vi våra stunder då vi inte har någon connection alls, vi blir irriterade på varandra och varandras vanor och vi bara suckar av frustration. Men vi hittar alltid tillbaks till varandra väldigt snabbt. Vi börjar bli bättre på att ha tålamod med varandra och vi ber varandra om ursäkt snabbare. Det är ingen barnlek precis att flytta ihop efter att ha ett sådan extremt långdistansförhållande!

På sistone har Anthony verkligen skämt bort mig med ny bil, ny mobil, bokat ett drömlik wedding venue för vårt bröllop... Det är mycket på en gång, men han har verkligen planerat för vår framtid. Vi har båda sparat mycket och han har en budget för allt. Så tro inte att det är shopping spree bara för att han vill skämma bort mig! Och jag hoppas ni förstår att jag tar väl hand om honom också. Jack och Muhammad, två av mina närmsta killkompisar, säger att han är en lycklig lottad kille. Vi är lyckligt lottade helt enkelt.

Den här bilden beskriver Anthony så bra. Även om han är arg eller sur på mig så tar han alltid hand om mig!


No comments: