2013-10-16

Indisk afton!

Idag unnade vi oss en middag ute eftersom vi båda jobbat hårt hela dagen (eller i alla fall A har gjort det...). Vi åkte till ett ställe som vår gamle roomie Divesh tog med mig till en gång för längesedan. Grymt god autentisk indisk mat. Deras butter chicken är verkligen to die for! A var så nöjd! Tror Erica skulle älska detta ställe!

Jag beställde lamm i spenat- och gräddsås och A beställde butter chicken, fantastiskt! Deras middag består av en bönröra, en yogurtröra, ris, naan-bröd och en rispudding till efterrätt - allt detta för typ 100 kr per person! Undrar vad det hade kostat i Sverige...

Gillar de fina stolarna! Restaurangen var nästintill tom kvällstid eftersom det ligger lite undangömt i ett kontorsområde (på luncherna är det tydligen packat!). Det är verkligen värt en tur! 

2 comments:

Läsare said...

Haha en konstig fråga kanske. När du skriver "A" läser du ÄJ (dvs. amerikanskt uttal) eller A?? :)

BFF said...

Oh wow!!!! Om jag skulle! Du får ta med mig dit när jag kommer och hälsar på love!