2013-10-22

Hur bra?

Åh, jag har en bra dag idag. Dagen startade dock inte så bra. Vaknade kl 7.30, helt utmattad eftersom jag hade mardrömmar om att någon försökte döda mig, med två knivar! Pussade på A innan han gick till jobbet (han gick upp kl 5 för att gå till gymmet!). Gick upp, käkade frukost och gick och lade mig igen. Facetimeade med fina mamma och sedan åkte jag till gymmet och körde ett ordentligt benpass och lite core (saknar dig Sofie!). Fick de fantastiska nyheterna jag skrev om förut. Tog en lång dusch och nu ska jag jobba några timmar medan A är på afterwork. Sedan ska vi fira de goda nyheterna!

P.S. Satinder ringde nyss! Han ville bara säga att han var väldigt nöjd med mig på intervjun och att han hoppas att jag kan stanna med Walgreens efter min internship. Han placerade mig på detta apotek för att jag ska bli tränad i management också och inte bara praktisera för att bli farmaceut. När jag blir klar vill han att jag en dag ska bli pharmacy manager! Förstår ni vilken ära det är för mig? Jag kanske kan bli apotekschef inom de närmsta åren! Bara internship-lönen är fantastisk, tjänar redan lika mycket som en apotekare i Sverige. Jag ska verkligen jobba hårt och noggrant för att kunna bli chef en dag! Dock har jag ju som sagt inte mitt work permit och kan inte börja mitt internship förrän jag har det. Ska tjata på Immigration.

Glad tjej som har en bra dag!

No comments: