2013-10-23

Wedding photographer - check!

Hej vänner! Efter mitt drug test imorse åkte jag förbi Nasi, den svenska apotekschefen, på Rite-Aid som har hjälpt mig så mycket med bra råd och tips. Jag köpte ett dussin chokladöverdragna jordgubbar till henne som tack. Hon verkade rörd och sade att hon var så glad för min skull. Hon sade (till min stora lättnad) att vi skulle fortsätta vara vänner och att jag kunde höra av mig när som om jag undrade över något. Så himla go!

Efter det kom min moster och hennes man på besök (det var dem jag bodde hos när jag var en student här). De fick se Anthonys hus för första gången och de fick även se min bröllopsklänning. De var nöjda med bägge, hehe. Det var mysigt att ha dem här. 

Stackars A kom jättesent hem från jobbet idag. Jjag hade lagat köttfärssås och spaghetti och hans favorit vietnamesisk köttfärsomelett som han slukade med hull och hår. Han älskade köttfärssåsen! Efter middagen åkte vi och träffade vår bröllopsfotograf! Yes, vi har hittat och bokat vår fotograf! Känns bra! Hon var inom vår budget och tar fantastiska bilder! Jag är så nöjd! 

Här nedan ser ni några av hennes verk: 






2 comments:

BFF said...

Otroliga bilder!! Bra val!

Naffe said...

Ja, hon kommer att få mina brudtärnor att stråla ännu mer än vad ni vanligtvis gör! ;)