2013-10-17

En dag i San Francisco

I morse (kl 8!) körde jag (helt själv!) hela vägen till Fairfield där Anthonys mamma Liz bor. Hon skjutsade mig sedan till San Francisco. Vi åkte till en outlet och kollade på bröllopsklänningar!! Iiiiih! Eftersom jag inte riktigt vet vad jag gillar och vad jag passar i var det riktigt roligt att prova lite olika modeller och färger. Hittade en potentiell klänning, men den fanns inte riktigt i min storlek. Kan ju köpa och sy in den, men ska kolla lite till... Här kommer lite bilder från idag!

Älskar att umgås med min kära svärmor. Dock fick vi väldigt hemska nyheter idag om en av Anthonys familjemedlemmar, så det blev ett tråkigt avslut på en underbar dag.

Fick åka på nya Bay Bridge in till SF, ni ser den gamla till vänster!

Besökte en cool inredningsaffär (Sofie, du skulle älska det!). Kolla in träbordet!

Anthonys mamma tog med mig till en kinesisk restaurang som var super! Friterad fläsk, Singapore-nudlar, räkor med hasselnötter, stekt ris...

Köpte dessa fina örhängen på en annan outlet!

... Och detta halsbandset! Så billigt och snyggt till hösten!

Köpte en kartong med färska kokosnötter! Så gott! 

1 comment:

Lisa said...

Vad är det på den sista bilden?