2013-10-31

Bortslösad dag

Borde ha jobbat idag. Men istället har jag:

Sprungit 5 km i min nya tröja!

Facetimeat med Sofie som äntligen fått mitt födelsedagspaket på posten! 
Verkade som hon gillade det... Älskar att göra Sofie glad, hon är så värd det!


Gjort sötpotatischips i micron (tips från fina Lena som jag Facetimeade med läääänge idag, det var så mysigt och välbehövligt)! Superenkelt och gott! Like-a för recept!

Gjort supermumsig valnöt-ig morotskaka med Phiadelphia-kräm för A's kollegor.
Verkar dock inte som han inte verkar fatta att det är för att jag bryr mig om dem...

Lagade en supergod tacopaj för min och Paulines picknick i morgon! 

Serverade tacopajen med en grönsallad!

Delat ut godis till söta barn som gick Trick&Treat i vårt grannområde! En bar en rund och blå kostym, när A frågade honom vad han skulle föreställa sade han: "I'm a big blueberry!", haha...

No comments: