2013-10-08

Trötter

Skulle egentligen ha ett Skype-möte med min handledare på Läkemedelsakademin igår kväll, men hon var tvungen att springa iväg på ett personligt ärende. Satt uppe till midnatt och väntade... Men vi hade mötet nu på morgonen kl 8 istället och det gick så bra så. Fick mycket beröm och lite konstruktiv kritik. Min handledare är riktigt bra och jag är lyckligt lottad som fick detta projekt. Det känns väldigt kul, även om jag stressar upp mig lite. Och det bästa med Skype-möten? Man behöver inte ha några byxor på sig...

Min älskling bryggde kaffe till oss innan han gick till jobbet, så här sitter jag med en kopp (med mycket mjölk!) framför datorn. Kl 9.30 ska jag till katolska kyrkan här och snacka med prästen om vår framtida vigsel. Anthony är ju inte katolik och har inga planer att bli det, så vi får se vad prästen säger... 

I en fin kopp som vi fick i förlovningspresent från Emelie och Roland!

No comments: