2013-10-11

Mysig morgon

Vaknade kl 8 när A gick till jobbet. Käkade frukost och diskade. Det vanliga. Bytte om till träningskläder. Ett tips till er som har svårt för att sätta igång med träningen. Byt om till träningskläder när du vaknar! Då måste du ta dig iväg och träna, annars ser du bara fånig ut som går runt med träningskläder utan att träna, hehe!

Skulle precis ut och springa när min favvokille Leon dök upp på Facetime! Han log och försökte få tag på mobilen när han såg mig i den! Älskade plutten! Och han är så stor nu! Saknar honom så... Fick även en fin pratstund med pappa idag. Det är inte ofta han vill eller har tid att Facetimea, så det var en trevlig överraskning! Pappsen frågade mig om jag saknade Sverige, haha. Jag svarade att jag saknar familjen och vännerna, men inte Sverige. Inte än i alla fall, hehe.

Sedan begav jag mig ut på 5 km runda. Det gick sådär. Vädret var perfekt och första 3 km kändes super, sedan var det som om benen gav upp. Fick peppa mig ordentligt för att springa hela vägen, vilket jag gjorde. Stolt över dig, Naffe!

Nu ska jag duscha och sedan jobba hela eftermiddagen!

Favoritkillen och favoritgubben - Leon och pappa! Ser ni att mammas hår börjar växa?

5 km i 23 grader sol och en lätt bris! 

No comments: