2010-07-22

Äntligen yoga!

Åh, vad jag älskar att sova. Jobbade 8-14 idag och blev medlyssnad av en gruppchef. Han tyckte att jag var snabb, hade lärt mig allt så snabbt och hade en väldigt behaglig och lugnande röst (som man inte kunde bli arg på, dock håller inte min mor med). Dock skulle jag pusha kunderna lite, jag är lite för snäll och väntar tålmodigt in deras beslut istället för att försöka sälja. Tummen upp!

När jag kom hem och käkat lunch var jag på något sätt helt slut. Skulle egentligen ut ikväll med min Eeeesofie och hennes tjejgäng, men kände inte för det. Sorry babe. Lade mig i sängen och sträckte ut mig lite... Vaknade inte förrän kl 19. En hel eftermiddag bortkastade. Bara för att jag ÄLSKAR att sova! Mmm... Kände för lite yoga när jag vaknade och körde på en timme, med uppehåll för att hälsa på min lillebrors killkompis som hittade mig i en warrior 1, haha. Nu är jag helt svettig och ful och hungrig!


Hur ska man finna a peace of mind i den här röran till rum?!

No comments: