2010-07-24

Mina älsklingar

Idag vaknade jag när min BFF åkte till jobbet vid 10. Jag torkade dreglet, mumlade hejdå och gick upp för att kissa. Sneglade på Ericas säng och gick jag och lade mig där en stund och läste en bok. Plötsligt vaknar jag med ett ryck och det känns i kroppen att jag sovit för länge... Kollar min telefon. Klockan är 13.50, jag har missade samtal från min BFF och att jag ska träffa min Oppa om 10 minuter! Men slutet gott, allting gott. Jag och Oppa möttes på Stora Torget och kramades som om vi inte setts på år! Fast det hade vi ju inte heller, haha! Tog en sväng på Lustgården, käkade sushi, kollade på Repo Man med Jude Law, käkade kladdkaka-Ballerina med mjölk och mobbade the Dark Prince, pratade mycket snusk... Love you guys. Hann även förbi BFF på jobbet som såg ut som en snygg, proffsig farmaceut på sitt apotek. Prestationsångest!


Sushi på Mikakus


Sexy pharmacist!


BFF hjälper Oppa välja rakkräm....


Har ni något mot underbett?


My boys i soffan


Mmmm, manlig kärlek...

No comments: