2010-07-25

Livet

Kom hem lite halvfull igår och glömde ju totalt bort att berätta om min och BFF's underbara kväll. Vi möttes upp på BFF's frisörs födelsedagsmingel på Bistro för en drink och lite snittar. Men vi insåg snabbt att vi ville vara för oss själva och prata, prata, prata om livet.

Vi drog vidare till Plock. I ett kallt och regnigt Uppsala satt vi vid ett bord med Strawberry Daquiri's, Frozen Passionfruit Margaritas och en tallrik Mixad Kall. Pratandes om allt mellan himmel och jord mumsade vi på oliver, tapenade, bröd, prosciutto, salami, fyllda paprikor, den godaste Brie jag någonsin ätit... Alla runt oss tittade på oss och log, som om de tänkte "Tänk att vara sådär ung och cool igen...".

Livet är underbart när man har sin BFF vid sin sida. Love you so so much!

P.S. Min kamera dog, så har inga bilder... Känner mig lite handikappad, ja.



Bilder från Plock.

1 comment:

Erica aka sweden said...

hahahah "Bilder från Plock" Du är ju bara föööör söööt. Älskar dig me vännen. Kvällarna med dig var de enda sen jag kom hem utan den stora tomheten. Längtar tills nästa vecka