2010-07-30

En hel myskväll med Eeeesofie

Ikväll satte jag och Eeeesofie oss på Thai Coconut och hade en riktigt mysig middag. Utsvultna som vi var satte vi i oss maten i ett nafs och blev lite för mätta... Grym mat (jag kan rekommendera pad thai), mysig lokal och prisvärt!


Riktigt såhär såg inte min pad thai ut... Men go' var'en!

Därefter begav vi oss till Platå (där de inte har någon mixer, så de kan inte göra fruktdrinkar, var så sugen på en Bellini...). Regnet öste ner utanför och vi satt i en soffa med vin och drink och bara myste och betedde oss som två mongos. "Slappt men snyggt".

Ingen Bellini?!

Efteråt blev vi sjukt sugna på pommes. En sväng till BK blev det för lite pommes med bea/hot cheese. "En liten bearnaise, tack...". Gött. Efter det var det dags att traska mot bussen arm i arm, under ett paraply i ösregnet. Mysigt. Tack för en underbar kväll, gamla vän! I höst ska vi rocka Uppsala/Sthlm igen!


Dippa mera!

P.S Har fortfarande inte skaffat en svensk laddare till min kamera... Suger. Jag suger!

No comments: