2010-07-28

Husvisning!

Min mors gamla vännina Gerd som är här och hälsar på, tycker att jag är "söt som tusan" men har sagt till min mor "säg inte det till henne, hon vet nog redan om det". Haha, åh gamla tanter...

Har nyligen avslutat ett väldigt givande och roligt (not!) arbetspass 8-14.30. Istället för min sedvanliga tupplur ska jag skjutsa min mor till Norrköping för en husvisning. Det här huset är ett riktigt drömhus. Nu när vi alla 3 barnen flyttar ut i höst, vill föräldrarna köpa ett hus närmare pappas jobb. Fler bilder på det underbara lilla huset kan ni se här.

Idag bestämde jag och min söta Eeeesofie att vi ska ut på staden och käka lite gott på fredag. På söndag kväll ska jag bjuda mina älskade syskon på Inception, tänkte jag.. Någon som vill gå ut och se snygg ut på lördagen kanske?


Representabel för en husvisning?

1 comment:

Lisa said...

Några av mina Uppsalatjejor kommer hit i helgen och vi ska nog ut på lördag! :)