2010-07-26

Effektiv

Hämtade älskade syster som kom hem från Sthlm idag. Åh, vad mysigt det är att ha henne hemma. Syster och bror framförde ett medley från Moulin Rouge (som spelades in med min webcam) medan vi käkade brie-ost som hette Brie Moulin.

Ikväll har jag varit sjukt effektiv. Tog tag i saker jag borde ha gjort så fort jag kom hem från USA. Skaffat bankid, ansökt om csn inför hösten, överfört pengar till mor... I morgon ska jag maila far, maila angående mitt exjobb, överföra pengar till BFF och äntligen skicka iväg en beställning på foton från mitt år i USA. Oh dear, måste skriva en to-do lista med saker som måste göras innan exjobbet kickar igång 30 augusti. So much to do, so little time.

I morgon: jobb 8-14 och sedan 18-21.

P.S. Jag har typ träningsvärk i en konstig muskel i vänster arm. Ni som är insatta vet varför.

No comments: