2010-07-17

Dålig dag helt enkelt

Jag vaknade, kollade mig i spegeln och drog en djup suck. Vad är det jag ser?! Jag ser ut som om:
  1. jag gråtit hela gårkvällen. Vilket jag gjorde också, vi kollade på My Sister's Keeper innan vi gick och lade oss...
  2. jag ätit lite för många salt- och vinägerchips. Jag ser fet ut helt enkelt, inga kläder passar. Dags att börja träna. Endorfinnivån är inte på topp precis.
  3. jag behöver färga om mitt platta fula hår.
  4. jag inte sovit något på veckor. Skuggor under ögonen, glåmig hy, inte en antydan av ett leende i mina ögon...
  5. jag saknar min pojkvän väldigt mycket. Det gör jag. Det här tar död på mig... Jag vet inte när jag gick från att vara glad och positiv till att bara vara ledsen och negativ hela tiden. Jag har en klump i magen hela jävla tiden.
Till råga på allt cyklade jag som en tok till jobbet bara för att inse att jag började klockan 9 istället för 8. Bra jobbat, Naffe. Jobbar till 14.30 idag bara, thank God. Vill bara sova bort den här dagen.

No comments: