2010-07-06

Mänskligt exkrement

Bajs alltså. Vilken skitdag. Jobbade 8-17. Redan vid 08.01 och jag fortfarande kämpade med att logga in i systemet dök det upp en schemaläggare och frågade vänligt varför jag inte hade loggat in ännu? Suck. Redan då kände jag att det skulle bli en pissdag.

Fick kunder som bara klagade, frågade massa konstiga frågor och bokade ingenting. En kille ringer in, frågar i 20 minuter, går igenom hela bokningsprocessen men hajar till vid 100:- bokningsavgiften via telefon och bestämmer sig för att göra det själv på internet istället. WTF liksom. Vi får "poäng" för varje samtal och mer poäng för varje bokning. Dessutom hade jag ingen rast mellan 13-17. Vad är det för skitschema? Skitdag helt enkelt!

Men thank God, så är folk som jobbar där trevliga, snygga och hjälpsamma. I alla fall killarna. Mina tjejer som jag gick utbildningen med är underbara, men de andra tjejerna är bara sura och överviktiga...

Riiiing, riiiing. Jag hör fortfarande ringsignalen på jobbet. Nu ska jag köpa cykel med mamma. Hej på er.

No comments: