2010-07-23

Dags att byta mobil!

Min mobil flimrar och dör då och då efter att jag tappade den från cykeln... Så det är dags för en ny! Står mellan dessa två nedan. Jag gillar ju inte flip-mobiler längre eftersom de är ganska instabila. Dessutom gillar jag inte Sony Ericsson riktigt... De är lite plastiga. Men denna är prisvärd och har alla nya funktioner dessutom. Gillar ju verkligen Nokias system dock, men den här är lite väl mycket en jobbtelefon... Hmmm.


Sony Ericsson X10 Mini Pro Experia eller Nokia E71 White?

1 comment:

clara said...

Hej Naffe!

Jag hittade in blogg när jag googlade på plugga i sacramento. Det är nämligen så att jag också skall åka dit och plugga business via handels i Göteborg. Så jag tänkte att du kanske kan ge mig lite tips, hade verkligen uppskattats!! Jag kan inte bestämma mig om jag skall bo på campus eller hyra ett rum i ett hus, det verkar ju finnas en del att hyra, jag har varit inne på en sida som heter craigslist och kollat lite på rum. Vad skulle du rekommendera det är ju så att det kostar uppemot 10.000/mån på campus och ett rum i närheten ca 4000/mån, vad är mest värt tror du?! Vet du några namn på områden nära campus där det är bra att bo? Sen om du har några andra tips om skolan och sådär. Är kurserna svåra? Jag skall läsa på år 3 och år 4 nivå, det kanske är svårt för dig att säga men är det ungefär samma nivå som i sverige?!

Det hade vart så schysst om du kunde svara på mina frågor.Hälsningar Clara