2010-07-04

En dag i Varamon

Idag vaknade jag klockan 13 bakfull som en kastrull och varm som en... riktigt varm människa. Mor och syskon ville åka till Varamon, den bästa sandstranden i Östergötland. Snäll som jag är skjutsade jag dem och vi spenderade en dag på stranden med vilda vattenlekar, som "Hajen" och skrämde ihjäl små tanter och gubbar.

Gör oss redo för att hoppa i...

Tillber Poseidon?

Fail.

Win!

Brorsan med sin kompis.

Hungriga.

Cooler than you.

Silikon?

Pratar med E.

Posing.

Mmmm, mintchokladtårta.

2 comments:

Oppa said...

Nöffi, är du kortast av syskonen? Vad har hänt med din bror? Han har vuxit en del sedan jag såg honom och vad betyder din syrras tatt på axeln?

Naffe said...

1. Ja, är kortast!
2. Bror har växt upp och blivit man helt enkelt!
3. Min systers tattoo betyder evigt liv. Tror jag.