2010-07-18

Hammocken

Ligger i hammocken ute i trädgården och njuter av att det inte är 37-gradigt. Mmm, svensk sommar ska ju vara lite mulen och småkall. Skämt åsido, har varit lyckligt lottad med en fin sommar än så länge! Jobbade 9-14.30 idag och sedan kom min söta kollega S och hämtade mig för en fika på stan. En fika som istället blev Subwaysmackor och glass i Domkyrkoparken. Mycket trevligt! S, (jag vet att du kommer att läsa det här) det var roligt att skvallra om kollegorna och skratta åt "killarna som ska åka Karlskrona-Gdynia"... Hoppas det blir fler gånger!

Träffade dessutom på min Maja från gymnasiet på Ågatan (var annars?) och vi ska luncha imorgon innan jag jobbar. Åh, socialt liv. Vad jag har saknat det!

Vet ni vad jag ska göra nu? Något så upphetsande som att städa mitt rum. Vill även packa upp några flyttlådor med kläder från Uppsala också. Men man ska ju inte överanstränga sig på sitt sommarlov, eller hur?


Fy fan så jag ser ut. Sjal från Urban Outfitters.

1 comment:

S said...

Jag tyckte också att det var trevligt :D.
Hihi...