2010-07-16

En kväll på Platens

Jag och syrran tänkte ta en lugn filmkväll. Men när jag kom ut ur mitt rum vid 01.30 med lite rödgråtna ögon tyckte min syster att det var dags för Platens. Vi bytte om, fixade oss i ordning snabba som blixten och tog bilen ner på stan. Platens hade ju fri inträde och eftersom jag körde och inte drack, kostade mig kvällen nada. Yes! Vi dansade till allt från hårdrock till reggae till Pet Shop Boys och hade grymt kul....

... Tills slisken attackerade. Alltså, sliskiga killar som inte kan ta ett nej kan förstöra hela ens kväll! Ett nej betyder NEJ, inte "försök lite senare" eller "jo, men egentligen vill jag kyssa dig". Så jävla dumma. Ok, du är full, du är desperat, du har inte fått ett ligg på 10 år, du tycker jag är världens snyggaste... NEJ = NEJ, NO, NON, NIET, KHôNG...

P.S.1. Glömde minneskortet till kameran, därav webcambilderna...
P.S.2. Jag har världens vackraste och charmigaste syster!


Seriösa systrar.


Asiatiska systrar...


Lillasyster käkar upp brudgummen...


Flummiga systrar... Dags att gå och lägga sig!

No comments: