2010-07-23

Chokladmoussetårta

Här ligger jag och min BFF i hennes soffa. Så många gånger som vi har legat här förut. Vi har käkat indisk mat, druckit gott vin och proppat i oss hennes excellenta chokladmoussetårta med supergoda jordgubbar för att fira hennes 25-årsdag. Vi har pratat om kärleken, framtiden och livet. Hur vi båda har lyckats hamna i den här situationen samtidigt och förstår varandra så bra. Det är mycket enklare när man är två! Jag avundas hennes pojkvän. Han har världens bästa tjej. Love you, BFF.

Nu ska jag återgå till att njuta av livet och må gott. Vi hörs imorgon, mina kära vänner!


Vi och våra datorer...

1 comment:

Erica aka sweden said...

Love you. Vad skulle jag göra utan dig, o varför kan vi aldrig få vara i samma stad/del av världen längre än några dagar?!!? What is wrong with this world? Allt känns på fel plats just nu.. jag förstår inte men de finns säkert en anledning.. Tack för att du finns iaf världens finaste.