2010-07-25

Gratis trådlöst internet!

Trots det trista, kalla regnet i helgen har det varit en av de bästa helgerna jag haft i Sverige sedan jag kom tillbaka. Tack vare min BFF och min Oppa. Idag hann jag inte med mer än att bakis-luncha med Oppa, köpa presenter till BFF och sedan svänga förbi hennes födelsedagsmiddag en kortis och träffa några kära gamla klasskompisar. Åh, vad längesen man såg alla. Det var roligt att veta att alla har hamnat på olika apotekskedjor och är numera "konkurrenter". Var dock tvungen att rusa från trevligheterna (på en barmhärtig kursares cykel) till tågstationen. Men i min väska har jag nu en persisk lammgryta och saffransris som väntar på mig när jag kommer hem... Yummy!

Nu sitter jag alltså på en Bus4you-buss tillbaks till Linköping. Gillar den här bussföretaget. Egen skinnsoffa, gratis kaffe, tidningar och hör och häpna: GRATIS TRÅDLÖST INTERNET. Love it. Men ingen jag vill prata med är online dock...

Home is where your family is, brukar man ju säga. Men jag vet inte... Känner mig inte riktigt hemma i Linköping.


Ful och svettig på bussen.

No comments: