2010-07-05

SVIN

Varför är killar så konstiga, fega, omogna och dumma? Hur kan man göra slut via sms?! Vad för slags rygglös krake är man då? Åh, ibland förlorar man ju tilltron till mänskligheten. Ok, ingen vill ju framföra dåliga nyheter. Men ens mor har väl ändå uppfostrat en tillräckligt för att lära en att man inte gör så! Stackars stackars alla killar som är så fega/upptagna/dumma/elaka att de inte ens har vett att träffas och pratas eller i alla fall ringa och förklara. Men jag tror på karma. En dag kommer karma att komma tillbaks och bita de i röven. Då står de där med ett sårande sms. Ass.

Jag tackar alla gudarna för att jag aldrig blivit sårad på det sättet. Jag har en väldigt hämndlysten personlighet och jag vet inte vad jag skulle göra om en kille dumpade mig på ett dåligt sätt. Som min kloka mor brukar säga: Klipp av den bara! Mina tankar går ut till alla tjejer som blivit sårade av en skitstövel. Tro mig. En dag kommer såren att hela och ärren att blekna. En dag kommer ni att hitta den där killen som älskar er för den ni är och alltid finns där för er. De är få, men de finns därute! Be strong! Emellertid finns jag här och festar gärna med er!


En dag...

No comments: