2011-06-13

Apotekaren tipsar: Vichy ansiktskräm

Är ni trötta på svindyra ansiktskrämer som lovar fräsch och len hy men som inte funkar? Prova Vichy som finns på apoteket! F-A-N-T-A-S-T-I-S-K-A! Krämerna innehåller thermalsk källvatten och vem vet om det gör någon nytta, men det är så bra produkter.

Jag själv har ganska normal hy och använder serien Vichy Aqualia Thermal. Aqualia Thermals huvudsakliga uppgift är Man blir len som en babyrumpa och huden bara lyser av fräschör. Det bara funkar! Tänker aldrig byta ansiktskräm! Så har du normal/torr hud finns det två olika Aqualia Thermal du kan använda. Hela serien består av ansiktstvätt, ansiktsvatten och ansiktskräm.

Har du däremot blandad/fet hud ska du använda serien Vichy Normaderm, som alla med acne tycker är super. Min kollega har haft problem med acne länge, men med Normaderm har det blivit så mycket bättre. Min vän har nyss börjat med serien och det ska bli spännande att se vad hon tycker. Hela serien består av ansiktstvätt, ansiktsvatten och ansiktskräm, cover-stick.

Det finns även anti-rynk krämer från Vichy som påstås vara bra, men eftersom min bloggs målgrupp (ni) är unga människor så rekommenderar jag dessa två produkter.

Finns på utvalda apotek!

1 comment:

Erica aka sweden said...

NORMADERM I LOVE YOU (ok jag är en nörd)