2011-06-16

Sex likes

Haha, jag älskar er mina läsare. Jag såg att 6 stycken har like-at mitt inlägg om par. Antingen håller 6 personer med mig eller så håller någon med så mycket att den har like-at 6 gånger. Hur ni än har gjort... Jag älskar er. Ni förstår min frustration. Ni förstår mig. Kan jag få en like på denna också?

Ok ok, jag ska lyfta på min feta röv och packa inför helgen nu. Klänningen är ju fixad. Men vad ska man ha för skor och frisyr till klänningen då? Suck. Mina problem måste vara världens svåraste! Har nästan bestämt mig för utsläppt hår och kanske mina bruna Nine West-kilklackssandaler. Arghh, har ingen brun väska... Sofie, hjälp!

Nu: packa och sova. Sova och packa? Vilken ordning? Slutar tack och lov kl. 16 imorgon, så hinner med lite innan tåget kl. 19. Lovar att blogga under dagen också (riktat till mitt fan numero 1 på Volvo)! Puss på er

Jag älskar den här klänningens överdel... Hoppas verkligen ni får se bättre bilder på den!

Bestämde mig för att ha ett dolt skärp i midjan, det får mig att se lite mer proportionerlig ut. Eller vad tycker ni?

3 comments:

Mathias said...

"Sex likes", vilken rubrik! Men det var inte vad jag hade hoppats på. Det ser jättebra ut med klänningen och skärpet. En cool grej skulle vara stora romantiska ringar, blomformade ringar, på din vänstra hand, alltså motsatta sidan av rosorna på axelbandet (och högerhanden bar). Jag har inga som helst credentials eller något att luta mig tillbaka på för det här rådet, plus att jag är full, har y-kromosomer och är tillika straight. Men det skulle ändå vara snyggt. Trust me! ;)

Naffe said...

Hahaha. Du är fanimej bäst och ingen kommenterar så roligt som du. Ska ta åt mig av tipsen! Skål på dig!

Erica aka sweden said...

SUPER VACKER är framförallt du men även klänningen. Bruden får lite konkurrens här.. ;)