2011-06-29

Chubby Bunny

Sedan jag kom hem har jag haft en känsla av blasé. En ganska seg kväll helt enkelt. Jag ska inte klaga. Jobbet var roligt och kvällen med Sofie var underbar! Men det är något som fattas...

Pratade i alla fall lite med Daisy, min kanadensiska vän som jag lärde känna på Sac State! Hon berättade att hon tänkte komma och hälsa på mig och Lena i Sverige... om 10 dagar! Efter lite diskussioner hit och dit bestämde vi att hon skulle komma nästa sommar istället. Det hade varit superroligt att träffa henne igen, men både jag och Lena jobbar heltid hela juli och hon hade fått sitta i Gbg/Lkpg ensam hela dagarna... Men jag saknar vackra, galna, roliga, omtänksamma Daisy.
Första gången på Arden Fair Mall tillsammans

Första kvällen ute tillsammans i Sac

Första gången Daisy fick testa bubble tea på ett vietnamesiskt ställe. Så roligt!

På Social Nightclub tillsammans med vårt crew!

Vi såg Fat Joe och sjöng till "What's loooove?"

Vi firade Thanksgiving tillsammans med Kimmies familj utanför LA.

Vi festade i San Diego ihop!

När pojkvännen Etienne aka Titi kom och hälsade på.

Kärlek!

No comments: