2011-06-23

Glad midsommar! Glad midsommar! Glad midsommar!

Åh, det var så jobbigt att gå upp i morse. Idag har verkligen varit en jobbig dag. Till och med kollegorna märkte att jag var ur fas. Men ändå lyckades jag vara en superbra apotekspraktikant och önskade 99% av alla mina kunder "Glad midsommar"! Tror jag sade det runt 200 gånger idag, eftersom vi hade ungefär 200 receptkunder.

Det är snart midnatt och jag har fortfarande inte packat. Ska prata med min kära pojkvän när han kommer hem från jobbet (om det inte blir alltför sent), så är uppe i alla fall till klockan 3... Borde väl hinna packa på 3 timmar? Ska med bussen till Göteborg klockan 9 imorgon. Oj oj oj. Får sova med öppen mun och luta mig mot en främling på bussen, som jag brukar göra. Pinsamt.

Ganska trött, svettig och med vad som synes vara en gigantisk näsa!

No comments: