2011-06-08

Konst-igt

Alltså, jag höll på att somna vid köksbordet MEDAN jag åt middag. Så jag tvingade ut min mor på en promenad, eftersom jag bara orkade inte dra till gymmet. Vi tog en timmes promenad runt campus, Valla och omnejd. Ett äventyr om ni frågar mig. Tur nog hade jag med min älskade iPhone och kunde dokumentera för er. Varsågoda!

Min mor med sina favoritblommor

En promenad på Linköpings universitets campus

Min vackra mor och nyponrosor

Konst på campus... En järnstång. Måsarna sket i (på) den.

Mer konst: en kille med platåskor, cigg och långt hår... Med mitt gym i bakgrunden. Ok?


Konstnären: "jag tänker såhär, att vi kastar en bänk i dammen, så symboliserar det något coolt". Ankan: WTH?

De fina hästarna i Valla. Min mor försökte gnägga med dem, jag skämdes lite.

Plötsligt flög det förbi en luftballong!

... som min mor försökte fånga. Ah, ung i hjärtat fortfarande!

2 comments:

M said...

Underbar mor du har!

Naffe said...

Hon är det bästa jag har! :)