2011-06-07

Care package 2

Kommer ni ihåg min fina lista om hur man klarar ett långdistansförhållande? Jag tycker att vi har varit riktigt duktiga. Speciellt jag, på nummer 4, "send care packages". Haha. Nej, men jag har precis klickat hem ännu en present från Amazon till min älskling. Det är inget dyrt som en diamantring, men jag hoppas att han gillar den ändå. Ni får se den snart, eftersom han läser min blogg får ni vänta tills han fått den.

Han har varit lite väl dålig på att hitta på överraskningar eller presenter till mig på sistone, beror väl på tidsbrist på grund av det nya jobbet... Jag känner mig lite konstig, eftersom jag har alltid varit den bortskämda personen som fått alla överraskningar och presenter i mina förra förhållanden. Men någon gång ska väl vara den första, antar jag. Jämlikhet är ju bra.

Min förra present var i alla fall boken Look at this fucking hipster. A brukar alltid skämta om att vi är en sådana hipster här i Europa och därför tänkte jag att han behövde utbilda sig lite. Boken är baserad på webbsidan med samma namn, kolla in den här. Jag dör av skratt. Om dessa klassas som hipsters så har jag en hel del hipster-vänner...

Hipster

No comments: