2011-06-20

Babymänniskor eller coolingar?

De är överallt! Det började med OnePiece och nu finns det Ziperall! Det kom in en blondin med en grå onepiece på apoteket idag och jag bara stirrade. Förutom att hon betedde sig som en äkta blondin så såg hon ut som en jättebebis! Så, nu har jag surfat runt lite och visst, jag förstår att hipsters tycker att det är lite "I don't give a shit"-attityd och anti-fashion movement. Ok, ha dem hemma framför tv:n eller i soffan en söndag. Men kom igen, människor. Jag är kanske gammal och tråkig men... Jag kan inte ta er på allvar och informera om era läkemedel när ni ser ut som gigantiska bebisar i sparkdräkt.

Zipperall är den svenska motsvarigheten till originalet OnePiece från Norge.

Vad säger ni? Modefluga eller fashion suicide?

Justin Bieber i OnePiece... Det säger väl allt?

No comments: