2011-06-16

Colours

Efter jobbet gick jag på bröllopskortsjakt. Jag och Marco bestämde oss för att köpa present och bröllopskort ihop i sista minuten. Så han skulle köpa present och jag skulle köpa kort. När jag var yr av alla rosa lyckoönskningar på Gallerix MMS-ade jag nedanstående bild till Marco. Han ringde upp och sade åt mig att ta bara ta någon. Sagt och gjort.

Sedan gick jag förbi Munk and Muffin och kunde inte låta bli att köpa med deras supergoda donuts till familjen. Och väl vid cykeln såg jag att en turk sålde svenska jordgubbar för 15 kronor/litern på Gyllentorget. Kunde förstås inte motstå det heller... Kommer att bli en bra housewife en dag... Så därför är det bara färgglada bilder idag. Håll till godo!
Alla dessa söta bröllopskort...
Sjukt söta donuts! Varför ser de så gulliga ut?
Mmm, svenska jordgubbar i överflöd!

No comments: