2011-06-11

Opepp

Jag käkade middag och smsade min vän Alex.

Naffe: Hur går skrivandet? Ska vi säga kl 21 på NH?
Alex: Låter som en plan :)

Jag går upp på rummet och börjar tänka på vad jag ska ha på mig, när det vibrerar till.

Alex: Pax för uteplats :)
Naffe (tror att det är en solig varm kväll): Ja, vi kan ju försöka iaf!
Alex: Tar på mig badbyxorna :)

Jag börjar ana oråd.

Naffe: Blir det blött ikväll eller?
Alex: Oklar väderleksrapport. Det öser ner jus nu, men det stod inget ifall Samuel Adams eller Tequila kommer drabba Linköping ikväll :)

Jag kollar ut genom fönstret, det är molnigt men torrt.

Naffe: Neeej, regnar det? :(
Alex: Sitter du i en bunker eller? :)
Naffe: Nej, det regnar aldrig i Lambohov...
Alex: Linköpings solsida?

Jag tittar ut genom fönstret där det smattrar ihärdigt.

Naffe: Inte längre...

No comments: