2011-06-12

Tjena tjena

Jag och Sofie har spenderat kvällen med Chuck, Blair, Dan, Serena, Blair och andra Upper East Sider i Gossip Girl. Andra som höll oss sällskap var våra vänner Cola, Chips och Ostbågar. Härligt att återse sina gamla vänner. Sofie blev som besatt av GG att vi kollade 3 avsnitt i streck så att vi inte hann skvallra och hon var tvungen att springa till bussen. Men nu vet hon hur säsong 4 slutar. Haha.

I morgon blir det en spännande dag. Ska vara på jobbet klockan 8.15 för att få lära mig att göra en narkotikainventering. Jobbar till klockan 18, sedan ska jag redovisa mina praktikveckor i USA för mina kollegor. Och efter jobbet ska vi på AFTER WORK! Det blir förmodligen tapas på Olympia. OPA!

Borde sova nu, eftersom jag ska upp klockan 7, men ska hänga lite till med brorsan som är hemma och göra klart min Powerpoint-presentation. Vi hörs under dagen i morgon, vänner!'

Kommer Blair att välja the bad boy Chuck...

... eller perfekte Prins Louis?

No comments: