2011-06-06

Vackra Värmland

Åh. Nu har jag käkat mammas lammstek, duschat av mig all myggspray, solkräm och diverse matolja och känner mig äntligen som en människa igen. Värmlandshelgen var fantastisk! Det blev så mycket mysigare och roligare än vad jag hade föreställt mig. Det blev som jag misstänkte, bara de två paren och jag, det femte hjulet. Men vi hade sjukt roligt. Jag har ätit mig fördärvad (Sofie, dags att hårdträna!), fått totalt 10 myggbett och har snittat typ 5 timmar sömn per natt, men det var det värt! Här får ni lite favoritbilder från Värmland och här på Facebook kan ni ser ännu fler.
Ericas underbara stuga

Amerikanen, haha.

Kubb spelades i mängder. Här ser ni syskonen Olsson fokusera på vinst.

Så här glad var jag över mitt första dopp för i år!

Puss!

BFF och jag på bryggan

Medan vi badade grillade David och Elisabeth.

Föräldrarna kom och hälsade på för ett dopp!

Paddla kanot! Kolla in japanska turisten i mitten...

Vårrullar i Värmland?! Ja, så går det när man är en för snäll vietnames.

Ericas morbrors (?) båt

Söta!

Nice.

Hela gänget! Det roliga med denna bild är att de lyfte upp mig mot min vilja, och jag stretar emot, vilket resulterar i allas gapskratt. Fantastiskt!

Nästa dag blev det mer kubb då kusinen kom och hälsade på!

Peach cider vid vattnet. Gött.

"Ett två tre, på det fjärde ska det ske, på det femte ska det hända, på det sjätte smäller det!"

Tonfisksallad, mmm.

Och våfflor till frukost!

Som sagt, kan inte välja bland alla fina bilder, så kolla in Facebook-albumet också!

1 comment:

Erica aka sweden said...

YAAY de var så mysigt! Tack finaste för att du kom!