2011-06-19

A summer wedding

Niroj och Riccardo, ni är så vackra inifrån och utåt. Många vackra år tillsammans önskar jag er! Här kommer några av mina favoritbilder från det fantastiska bröllopet. Hade tyvärr inga bilder på tårtceremonin eftersom jag och några andra gäster smög ut till hotellbaren för en drink...

Dr. and Mrs Bevilacqua, 18/6-2011

Brudgummen läste sina löften och fick bruden och alla kvinnliga gäster att storgråta... Vilken man!

You may kiss the bride! OBS! Mona Sahlin som vigselförättare!

Slöjan

Alessandro, italienare från Österrike, Miho, japanska som bott i Indiana och Marco förstås!

Så välkomponerat!

Jag och min vän Marco

Med blomblad och bubbel, i väntan på brudparet...

Vilken glädje!

Beata, Lukasz och de fantastiskt vackra brudtärnorna, alla systrar till bruden.

Jag njöt av canapéerna förstås!

Jag, Riccardo, Niroj och Marco har haft många roliga och intressanta middagar ihop i Uppsala. Älskar er, vänner!

Restaurang Hasselbacken förtjänar sitt goda rykte, här en getost-förrätt!

En lek där man testar hur mycket brudparet vet om varandra!

Första dansen!

Riccardos söta systerson i Burberry

Dans hela natten lång: liveband, kurdisk ringdans och Rihanna! Bra mix!

Utsikt över Gamla Stan...

4 comments:

Hiwa said...

Very nice pictures. Unforgettable evening :)

Naffe said...

Thank you! It was indeed :)

Hiwa said...

Hi Naffe .. Aren't you going to publish more pictures ??

Naffe said...

Hello Hiwa, I did post some detail pics from the wedding. But you can find them all on Facebook! Check this link http://www.facebook.com/media/set/?set=a.10150301806270359.383043.647740358&l=13f4477853