2011-06-26

International Midsummer

Här kommer några favoritbilder från midsommarhelgen. Alla bilder från helgen kan ni se här.

Fick träffa mina favorit Ta's igen! Gulingar med gula meloner!

Vi var hos Lenas vän Daniel och käkade midsommarmiddag med hennes vänner.

Min midsommarmat - rostbiff, lax, sill, hemmagjord potatissallad, sallad och vin!

Min gamle gymnasiekompis Albin joinade oss och det visade sig att han bodde i huset bredvid!
Potatis och sill så klart!

Efter middagen var vi redo för hemmafest (med fet pool) och utgång och ass-shakande till klockan 5 på klubben Parken på Avenyn (som jag tur nog inte har några bilder på)!

Dagen efter åkte vi ut i Göteborgs skärgård med sikte på Brännö!

Vackert!

Tänk att bo här!

Hamnen i Brännö

Vi promenerade runt på vackra Brännö...

... och bara njöt av stillheten.

... och insöp den svenska idyllen...

... med vinbär!

Vi hajkade upp till utsiktsplatsen och tog fina bilder!

Utsiktsplatsen

Vi hittade till Brännös Wärdshus...

...och käkade glass i solen

Sedan gick vi ner till färjan och åkte tillbaks till Göteborg!

Utgång igen, här på Linnéterassen! Träffade av en slump på Adai, min gamla högstadiekompis som jag har känt i 12 år!

Summa summarum: En fantastisk helg!

No comments: