2013-05-12

1 mil!

Idag vaknade jag faktiskt kl 9 för en gångs skull. Låg kvar i sängen lite för länge dock. Hjälpte mamma i trädgården en stund innan Leons mamma dök upp och dumpade honom på oss (för att hon skulle på stan med sin kompis, suck). Det blev inte mycket mer gjort i trädgården i alla fall, så jag passade på att städa badrummet och dammsuga övervåningen. Bra Naffe!

På eftermiddagen begav jag mig ut på en mils promenad med Sofie. Jag gick från mig ner till henne i stan och tillbaka hem. Var tvungen att gå lite långsammare med henne då hon har ont i ryggen, stackarn. Men 1 mil gick jag i alla fall. Nu värker det i rumpan och benen, ska ni veta...

Vad ska jag göra nu denna söndagskväll? Vi får se...
En väldigt vacker promenad, fick se tusen vitsippor och magnolior! 

No comments: