2013-05-30

Snabbast!

Yes! Har precis kommit hem från löptur och jag har bättrat mitt tempo! Springer fortfarande inte snabbt, men snabbare, haha. Om ni kollar på mina fyra senaste löpturer så börjar jag närma mig mitt mål att springa 5 km på 30 minuter. Go Naffe!

Idag kom jag hem runt kl 19 efter jobbet (tog bussen eftersom det spöregnade i morse). Åkte förbi syrran och lekte lite med Leon medan hon diskade. Leon var lite kinkig och extra mammakär idag, det var inte lika kul att leka med moster... Mysigt i alla fall.

När Leon var tillbaks i sin mammas famn, svängde jag förbi Coop, handlade lite och hämtade mitt paket från H&M. Lite nya kläder till en sliten tjej... Jag vet, jag har egentligen shoppingförbud efter USA-resan, men lite måste jag unna mig.

Älskade lille bebis älskar sin sängmobil
Fastest 5K ever! 

No comments: