2013-05-28

Superwoman

Vänner! Jag blir väldigt rörd när ni hör av er med tröstande ord eller ringer och bara tjötar en stund. Tro aldrig att ni stör mig eller att ni inte vill tränga er på. Det ger mig oerhört mycket att prata med någon en stund eller få några ord skickade på Facebook. Man kan koppla bort sin oro och stress för en liten stund och bara skämta eller snacka skit med någon man håller av. Så tack, vänner, för att ni är så bra vänner.

Idag har jag varit superwoman. Efter vårdcentralen jobbade jag till 18.30 pallrade jag mig ner på gymmet för en timmes poweryoga. Så sjukt välbehövt och så skönt. Bara koppla bort allt och fokusera på balans, stretch och andning. Min kropp behövde verkligen sträcka ut sig ordentligt. Efter yogan cyklade jag hem och ställde mig vid spisen och lagade köttfärssås och spaghetti och en grönsakssoppa. Puh! Yep, jag är ganska slut nu kan man säga. Ska ta en lång dusch och sedan gå och lägga mig i sängen och bara mysa med mig själv. Det är jag värd.

P.S. På tal om ingenting. Jag tror stenhårt på karma. Idag började jag dagen med att önska min blodprovstant en trevlig dag och jag hade 4 kunder idag som önskade mig en trevlig dag. Coincidence? I think not!

Någon som stöttar mig så sjukt mycket är förstås min älskling

No comments: