2013-05-14

Jamelas och Marks gravida photoshoot

Innan jag åkte hem till Sverige hann jag med en liten photoshoot med Anthonys höggravida lillasyster (japp, båda våra småsystrar får barn före oss, haha!) och hennes fästman Mark. Det var sjukt varmt, soligt och alla hade pollenallergi. Till råga på allt hade jag glömt min favoritlins (Canon EF 50 mm f/1.8II) hemma i Sverige... Men det blev några fina bilder i alla fall. Ni får ursäkta min redigering också, lite slarvigt eftersom Jamela har tjatat om att få bilderna så fort som möjligt...

Här kommer några av mina favoriter.

Älskar ljuset i denna bild

Fin närbild på magen och hennes förlovningsring

Båda ser så glada ut på denna bild!

Älskar denna bild. Färgerna är så fina!

Gissa om det var krångligt att sitta i denna pose, men det blev ett fint kort!

Det var en fin park vi var i och det syns i bilderna

No comments: