2013-05-24

Grattis mamma!

Idag är det fredag och jag fick sluta kl 14.45, yay! Mamma fyller år idag och igår kväll fick hon manikyr och pedikyr av mig. Idag väckte jag henne med skönsång (...) och efter jobbet köpte jag lite jordgubbar och bullar eftersom hon var sugen på det. Men stackars mamma får hålla sig borta från jordgubbarna för att hennes mage är lite orolig (hon käkar sjukt mycket kortison just nu) och bullarna för att hennes blodsocker är för högt (på grund av kortisonet). Stackars mamma.

Min dag började helt underbart med Anthony som FaceTimeade mig och väckte mig. Dessutom hade han skickat mamma en födelsedagsbukett! Min älskling, han är världens bästa. Tjejer, tips från mig. Skaffa er en snäll kille. Skit i utseende, kläder och pengar. Allt det kan ni påverka, men om en kille är genuint snäll så har ni scorat högst poäng för han kommer att göra dig glad hela livet.

Bukett från Anthony (en del av pengarna går till Barncancerfonden).

Godsaker!

En liten blomma från min syster och lille Leon

2 comments:

Mo said...

Det är lätt för dig att säga att kvinnor ska skita i cash, kläder och good looks bara han e genuint snäll. Din kille har cash, kläder och good looks samt att han e genuint snäll ;)

Naffe said...

Haha, bästa kommentaren! Ja, Anthony är bäst!