2013-05-22

Make it count!

Min onsdag har varit lite småseg. Få kunder och lite att göra. Det är lugnet före stormen (lönen). Gick till gymmet efter jobbet och körde en timmes bodypump. Körde riktigt tungt idag. 30 kg på benböj (jag och Sofie brukar köra 23 kg)! Kommer att känna i rumpa och ben i morgon...

Cyklade hem till min pigga mamma som lagar en massa mat för att förbereda sig inför att hon ska få 4:e omgången cellgift i morgon. Denna gång är det den starka sorten som ger så mycket biverkningar som influensasymptom, smärta i leder och muskler... Usch. Håll tummarna för att det går bra i morgon, så att hon inte reagerar på denna sort och att biverkningarna är relativt milda. Vill inte att hon ska ont i hela kroppen... Stackars mamma som ska få cytostatika nu på torsdag och fyller år på fredag. Vilken födelsedagspresent!

Idag skickade jag Anthony visum-bilder, fotografier på mig och A med datumstämplar, ett brev om hur vi träffades, intyg att vi kommer att gifta oss inom 90 dagar efter att jag flyttat dit och kopior på pass-stämplar. Det är bevis som Department of Homeland Security (DHS) kräver för att de ska fortsätta kolla på vår ansökan. Vilket jäkla jobb med alla papper och se till att allt blir rätt och riktigt. Det står så här i vår notion: "Failure to submit ALL evidence requested at one time may result in the denial of your application". Fy fan om vi skulle få avslag för att vi missat något litet.

Medan jag väntar på att få flytta ska jag verkligen njuta av min sista tid här. Träffa alla vänner som vill träffa mig och hänga så mycket jag kan med familjen. Hjälpa dem så mycket som möjligt. Njuta av den svenska sommaren...

Mitt goda mellanmål: macka med mjukost, lufttorkad skinka och ruccola!

Hela jag i Nike idag. Nytt linne från USA!



No comments: