2013-05-18

Lugn lördag

Ja, borta är dagarna då man satte på sig det sotade ögonsminket och klackade ner på stan. Istället satte jag på mig mysbyxorna, gick över till syrran och lekte med Leon. Älskade lille bebis. Det skar mig i hjärtat när syrran öppnade dörren och hon var helt själv med lille Leon. Jag fick lite ont i magen när jag såg att hon köpt några frysta matportioner, nu när hon som singelmamma inte hinner laga mat längre. Oavsett vilka val hon gjort i livet och hur mycket hon än ställer till det, så är hon fortfarande min älskade syster, som jag aldrig vill se må dåligt. Jag ska försöka hjälpa henne så mycket jag kan, nu när jag kan.

Mammas trädgård är som en tavla nu!

Leon badar och verkligen älskar det!

Världens sötaste när han sover med korsade armar...

Solnedgång över Lambohov när jag gick hem

No comments: