2013-05-20

Min dag...

... I matbilder. Det har varit en ganska lugn måndag. Jag har käkat en massa känns det som, eftersom jag bara har bilder på mat, haha. Vilken måndag. Lite som lugnet innan stormen när alla får lön. Vi har en teknikerelev på apoteket nu i 2 veckor och det är lite extra ansträngande att ha henne i hasorna. Men hon är trevlig och verkar ok, så det blir nog bra.

Jag tänkte som sagt gymma efter jobbet, men när Sofie hade andra planer, cyklade jag hem och tog en springtur i det underbara vädret. Så härligt! Jag älskar verkligen att springa, speciellt med bra skor. Man känner ingen träningsvärk och får ingen benhinneinflammation dagen efter. I morgon blir det att gymma med Sofie och bodypump på onsdag.

 Har ni haft en bra måndag, mina vänner?

Kyckling- och pastasallad på rester som fanns i kylen - yummy!

Mycket i mellanmål, eftersom jag tänkte träna...

Middagen blev lite lättare. Korv med bröd kan vara himla gott! Köpte färska blåbär idag, ååååh älskart!

Mina senaste löpturer! Idag sprang jag i många backar, så det blev lite långsammare...

No comments: