2013-05-26

Söndag!

Gudars, vilken dag jag har haft! Det är söndagskväll och jag känner mig inte alls utvilad. Men det är bara att köra på! Jag gick upp kl 10, käkade frukost, åkte till Netonnet och köpte mammas present, hämtade mammas tårta, köpte lite sockerfria kakor till mamma, köpte mer presenter på ÖB och hämtade brorsan. Sedan slog sig hela familjen ner för mammas födelsedagsfika. Det var mysigt. Ni får bilder i morgon. Kanske.

Efter fikan följde jag med syrran hem till henne och Leon. Hon tvättade och lagade matlådor. Jag lekte med Leon, dammsög, städade lite och diskade. Känns bra att kunna hjälpa till det lilla man kan. Hon hade aldrig sett sitt badrumshandfat så rent... Stackarn. Ibland vet jag inte om jag vill krama eller bitchslapa min syster.

Nu är jag trött. Ska skypea med Anthony, duscha och sedan gå och lägga mig och sooooova.

Trött tjej! 

No comments: