2013-05-16

Bra torsdag

Idag jobbade jag och Bettan häcken av oss. Vi var inte så många idag och kunderna var desto fler. Det är roligt att jobba när det är mycket kunder, men man är ju helt slut när dagen är över. Efter jobbet var jag och Bettan på Stora Hotellet för en utbildningskväll med Vichy. Det serverades lax med potatissallad till middag, champagne (som jag sippade på) och goodiebags fanns på plats i  undervisningssalen och bensträckaren inkluderade kaffe med frukt och tryfflar. Vi lärde oss mycket om solskyddsmedel och annat bra. Inte helt bortkastad kväll. Cyklade hem i skymningen och kom inte hem förrän runt kl 22. Pratade en stund i telefonen med käre Jack som jag saknat så.

Nu ska jag väl gå och lägga mig med min magkatarr. Mysigt värre.

Himla god och fräsch middag!

Fick en riktigt nice goodiebag, ska prova min nattkräm direkt i kväll!

Frukt och tryfflar, matvraket Naffe var nöjd.

1 comment:

roger.nimark@loreal.com said...

Tack för din tid, fritid och uppmärksamhet! Det var en härlig kväll med mycket energi och snygga Vichyvänner! Allt gott och trevlig sommar/Roger-Vichy