2009-09-07

AA?

Tror inte det här eviga partandet med underbara människor på nya spännande platser med bra musik är en bra vana. Blir ju abstinent! Sitter och tänker på hur god en Cosmo skulle vara... Blir alldeles rastlös och spattig av att göra ingenting på en måndagskväll! Kan inte ens kika i böckerna för att jag är för hyperaktiv. Ska ställa mig på threadmillen och springa en halvtimma. Klockan är ju bara 21.42.... 21.42?! När blev klockan så mycket? Fråga inte vad jag har gjort idag. Pinsamt lite.

Har märkt att mina bloggbesökare har minskat avsevärt. Undrar om det beror på det dåliga uppdaterandet från min sida, eller om jag bara skriver om tråkiga saker eller om ni helt enkelt har satt igång med era liv och har vettigare saker för er än hänga med mig..? Vad vill ni veta mer om? Vad tycker ni jag ska skriva om? Vill ni se mer bilder? Vill ni läsa mer? Alla tips är välkomna!

2 comments:

Lai Wah said...

Skönt att höra att någon annan också känner så! Fick lite dåligt samvete av att redan nu längta efter fredag;) shake it Naffe!

Naffe said...

Haha, you and me baby! SOULMATES!