2009-09-04

Shallow

Mattetestet gick bra. 45 frågor på 60 minuter. Stressigt som fan och en ung Hitler till instruktör. Mådde nästan illa när jag gick därifrån. Men det var nog bara hunger.

Var inne en snabbis (en timme) på Target som typ är motsvarigheten till ICA Maxi. Undrar vad killen i kassan tänkte när han såg mina varor... Men kosmetika och skit är ju så billigt här! Minst 50% av priserna i Sverige. Nice. Har äntligen min efterlängtade plattång. Undrar om jag ska testa den ikväll..?

Insåg just att jag skrev på engelska i förra inlägget. Japp, jag har börjat tänka på engelska.


3 comments:

Alma Kirlic said...

Och jag insåg precis att jag inte märkte att ditt förra inlägg var på engelska. Weird.

Bra jobbat med mattetestet.

Naffe said...

Haha, sweet sweet Alma! Vad skulle jag göra utan dina kritiska ögon? Skärpning! ;)
Har ju inte fått testresultatet ännu...

Alma Kirlic said...

Haha, okej, jag var väldigt trött. Vad jag läste var att du fick 45 rätt av 60. Stupid me, stupid. Låt mig omfrasera: hoppas att det har gått bra på mattetestet. :)