2009-09-12

Sorority Potluck

Idag har varit en högst ineffektiv dag. Jag vaknade 9, somnade om, vaknade 10.30. Tänkte ta en powerwalk innan frukost men orkade inte. Tänkte duscha men orkade inte. Eller jo, det gjorde jag. Tänkte plugga en stund, men plötsligt var klockan 14 och det var dags att skjutsa moster till jobbet och göra ärenden på campus. TBE-test, snack med statistikprofessorn och käkade "italiensk" macka. Mackan innehåll typ 3 paket pålägg... Seriöst.

På kvällen gick jag, Kanadensiskan och Spanjorskan på ett sorority event. Lambda Sigma Gamma hade en potluck (knytkalas) och vi hade en trevlig kväll med riktigt amerikanska cinnamonbun-pizza, fruktsallad och annat tjejigt. Sororityn var relativt liten och bestod mestadels av latinas. Men de var riktigt härliga, inte alls som de andra småtjejerna vi var på möte med i veckan. Men vi tänkte nog gå på några andra sororities events och se om de passar oss bättre. Tyvärr missade vi en utekväll med gänget på grund av potlucken. So sorry for keepin u waitin, L!

Nu ska jag kolla klart True Blood säsong 2 och sedan sova. I morgon blir det SAN FRANCISCO! Kusinen bjöd med mig och en vännina att följa med och åka speedboat och sedan gå ut och festa. Festa i Frisco, how sick is that? Vi hörs igen på söndag!

XoXo


Bröd, ett paket salami, ett paket peperoni, ett paket skinka och ost. Slängde 75% av påläggen.

No comments: